Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El central basc veu a la plantilla centrada per aconseguir la permanència
Iñaki Olaortua hi creu, ben i gual que tot l’Atlètic Balears. El kàiser balearico ja ha deixat enrere les tres derrotes consecutives. Per afrontar aquestes dues finals contra Calahorra i la Societat Esportiva Logronyès, el central basc té ben clar quin ha de ser el missatge dins el vestidor.
La primera final, com deim, serà aquest dissabte a l’Estadi Balear contra el Calahorra. Tot i que els de La Rioja estan descendits, Olaortua no se’n refia.
Un dels objectius del defensa basc cada temporada és marcar almenys un gol. I enguany encara no n’ha fet cap. I per sumar els tres punts contra el Calahorra Iñaki Olaortua fa una crida a l’afició.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals