Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El davanter considera que el partit contra els de Javier Aguirre serà "un bon repte per a nosaltres"
El rival del Reial Mallorca, l’Athletic Club, ha tornat aquest divendres dematí a la feina després de la jornada de descans d’ahir. Els homes d’Ernesto Valverde han entrenat a Lezama per preparar l’estrena davant l’equip mallorquinista. Unai Simón, Íñigo Martínez, Balenziaga i Raúl García són dubte. El davanter Iñaki Williams creu que després de salvar-se el Mallorca enguany farà una passa endavant.
“És l’inici de Lliga. Ells (el Mallorca) van acabar bé la darrera temporada amb bona dinàmica, es van salvar a la darrera jornada. Crec que enguany intentaran fer una passa endavant i serà un bon repte per a nosaltres”, ha reconegut el davanter davant els mitjans a la sala de premsa. Williams considera que “hem de pensar que hem de sumar de tres, tornar a gaudir, que la gent tengui aquesta dinàmica d’equip guanyador. San Mamés per a nosaltres és un fortí i amb la nostra gent ens hem de fer poderosos”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren