Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Es pot visitar al local Taca, a Palma, fins el pròxim 17 de gener
Avui s’ha inaugurat l’exposició ‘Reset, instruccions per començar un nou present’. És la primera exposició de l’any que acull el local TACA, a Palma. L’exposició s’ha iniciat amb la representació d’Àngel Garau, qui ha seguit les instruccions de l’artista David Rickard.
Per dur a terme el projecte, es va demanar a 21 artistes que enviessin instruccions per realitzar activitats quotidianes que fa uns mesos fèiem de manera automàtica i que ara estan regulades per unes normes. Les instruccions seran activades pels organitzadors de l’exposició de manera progressiva.
Un projecte que té com a objectiu reflexionar sobre els canvis que estan sorgint en el nostre dia a dia a causa de la pandèmia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106