Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Nou artistes plàstiques expressen com viuen la violència masclista en la seva vida professional
Amb motiu del 25 de novembre, el far de ses Coves Blanques, a Sant Antoni a Eivissa, acull l’exposició col·lectiva “Silenciades”, una mostra composta per 9 artistes plàstiques que, a través de les seves creacions, conten les seves vivències com a dones i com a artistes.
L’exposició s’ha inaugurat amb un col·loqui de la historiadora de l’art, Eugenia Tenenbaum, que ha explicat l’origen del 25 de novembre, així com l’ocultació de les dones i artistes al llarg de la història, en aquest cas, de l’art.
L’exposició acull l’obra de nou artistes plàstiques que han expressat, a través de les seves obres, com viuen la violència masclista en la seva vida professional.
L’exposició es podrà visitar al far de ses Coves Blanques fins al 3 de desembre, de dimarts a dissabte de 17.00 a 20.00 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs