Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Nou artistes plàstiques expressen com viuen la violència masclista en la seva vida professional
Amb motiu del 25 de novembre, el far de ses Coves Blanques, a Sant Antoni a Eivissa, acull l’exposició col·lectiva “Silenciades”, una mostra composta per 9 artistes plàstiques que, a través de les seves creacions, conten les seves vivències com a dones i com a artistes.
L’exposició s’ha inaugurat amb un col·loqui de la historiadora de l’art, Eugenia Tenenbaum, que ha explicat l’origen del 25 de novembre, així com l’ocultació de les dones i artistes al llarg de la història, en aquest cas, de l’art.
L’exposició acull l’obra de nou artistes plàstiques que han expressat, a través de les seves obres, com viuen la violència masclista en la seva vida professional.
L’exposició es podrà visitar al far de ses Coves Blanques fins al 3 de desembre, de dimarts a dissabte de 17.00 a 20.00 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106