Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La instal·lació permetrà un augment de la depuració d'aigües residuals i una millora per al medi ambient
A Alcúdia la depuradora ja funciona a ple rendiment ara que han acabat les obres d’ampliació. La instal·lació permet depurar les aigües brutes d’una població de 110.000 habitants, mentre que abans de l’engrandiment només podia donar servei a 70.000.
Fins ara la depuradora funcionava per damunt de la seva capacitat de sanejament i, a més, era també deficitària en termes mediambientals. El nou sistema suposa una garantia i una millora en la depuració d’aigua que s’aboca a la badia.
Les obres han tengut un cost de 5 milions i mig d’euros que l’Ajuntament d’Alcúdia ha avançat a la Conselleria de Medi Ambient. L’administració autonòmica retornarà aquests doblers en 10 anys.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya