Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Es pot veure a l'hotel Melià Palma Bosque fins dilluns que ve
A partir d’avui i fins dilluns que ve es pot visitar l’exposició “A mi manera”, de María Dolores Mateos, a l’hotel Melià Palma Bosque. Una mostra de 15 obres inèdites de traços simples, coloristes i amb molt dinamisme, que formen la primera exposició individual de l’artista de Portocristo.
Personatges anònims, d’altres coneguts i escenes com el Sant Sopar són reinterpretats d’una manera molt peculiar, amb aires rupestres. Mateos diu que trenca les normes per mostrar la seva visió de la vida.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE