Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Desenes de professionals sanitaris s'han manifestat davant del centre i qualifiquen l'acte de propaganda del govern d'Ayuso
Inaugurat a Madrid l’hospital d’emergències Infermera Isabel Zendal. La presidenta de la Comunitat, Isabel Díaz Ayuso, ha presidit l’acte, acompanyada del president del PP, Pablo Casado, el batle de Madrid, José Luis Martínez Almeida, i membres del seu executiu. No hi han assistit ni el ministre de Sanitat, Salvador Illa, que ha al·ludit a problemes d’agenda, ni l’oposició a l’Assemblea de Madrid.
L’hospital encara no té pacients ingressats ni personal fent-hi feina. Les autoritats sanitàries han dit avui dimarts que els primers pacients hi entraran “aviat”. La inauguració s’ha celebrat enmig d’una protesta que s’ha organitzat davant del nou hospital madrileny. L’han convocada sindicats de professionals sanitaris i organitzacions defensores de la sanitat pública, que han demanat la dimissió de la presidenta madrilenya.
Protesten contra la construcció de l’hospital, que qualifiquen d’acte propagandístic, i critiquen l’hermetisme respecte a la plantilla que tendrà el nou centre hospitalari, també conegut com a ‘hospital de pandèmies’.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat