Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El podeu visitar de 10h a 14h, i 16h a 20h, fins el pròxim 6 de gener
I amb els mercat de nadal arriben també els tradicionals betlems. Aquest que veis és el del Centre Cultural de La Misericòrdia. Cada any s’hi incorporen noves figures que recreen oficis i personatges, moltes d’elles en moviment.
El betlem, que es va començar a exposar al 2003, vol mostrar i recuperar les tradicions i costums populars de l’illa. Com cada any, és obra de l’Associació Betlemista de Mallorca.
El podeu visitar de 10 a dues, i de 4 a 8 del capvespre, fins el pròxim 6 de gener.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar