Logo IB3N
X

Inaugurat el nou passeig de Cala Corb, as Castell

Després de set anys i tres milions i mig d'euros, ja es pot anar fins al moll d'en Pons

21/07/2026

Inaugurat el nou passeig de Cala Corb, as Castell

27

Els veïns des Castell, a Menorca, a la fi poden passejar des de Cala Corb fins al moll d’en Pons sense problemes. Avui matí s’ha inaugurat aquest tram de passeig després de set anys. Són 400 metres de passeig que han necessitat una inversió total de quasi tres milions i mig d’euros per estar enllestits. Després de set anys, el passeig de Cala Corb ja és una realitat.
A més de poder passejar-hi, els amants de la mar també surten beneficiats d’aquest nou passeig perquè s’hi instal·laran 60 amarraments socials.

A primera hora del matí, poca gent passejava per la nova zona oberta. Però el que és clar és que l’espera ha valgut la pena.
Ja s’ha obert el passeig, però aquest hivern tornarà a tancar-se. Queda executar el projecte definitiu per assegurar d’una manera permanent el penya-segat.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT