Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'acte ha estat marcat pels crits de "dimissió" al ministre de Sanitat, Salvador Illa, que s'han pogut sentir durant tota la cerimònia
Els reis han presidit aquest divendres la inauguració del monument en honor de la tasca duita a terme pel col·lectiu sanitari durant la pandèmia i en record de tots aquells treballadors sanitaris que van morir en l’exercici de la seva professió per la covid-19. L’escultura, de l’artista barceloní Jaume Plensa i que ha estat batejada com “L’arbre de la vida”, s’ha col·locat a la plaça dels Sagrats Cors de Madrid.
Els reis, han estat acompanyats pel ministre de Sanitat, Salvador Illa, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso i el batle de la capital, José Luis Martínez-Almedia. L’acte ha estat marcat pels crits de “dimissió” al ministre de Sanitat que s’han pogut sentir durant tota la cerimònia.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors