Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El telèfon d'informació de la vacunació ha comunicat al personal d'infermeria que augmenta el número de persones que rebutja la vacuna anglosueca
Continua aquest cap de setmana la vacunació als punts habilitats a les Illes. Al poliesportiu Mateu Cañellas d’Inca poden vacunar fins a 350 persones diàries. Aquest diumenge només han inoculat primeres dosis. D’aquí a 84 dies (el proper 20 de juny) rebran la segona dosi de la vacuna.
Un cop els han posat la primera dosi de la vacuna, com marquen els protocols, han d’esperar uns 15 minuts abans de tornar a casa per si tinguessin alguna reacció anafilàctica. Els sanitaris els recorden que si hi ha malestar, han de prendre paracetamol.
La majoria de la gent és contenta perquè els han vacunat, però comenten que hi ha gent que renuncia a l’administració del vaccí. El telèfon d’informació de la vacunació ha comunicat al personal d’infermeria que augmenta el número de persones que rebutja la vacuna anglosueca.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit