Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La Policia Local d'Inca ha posat en marxa una campanya de conscienciació.
La Policia Local d’Inca, en els darrers anys, ha detectat un augment lleuger en les denúncies pel mal ús de les places d’aparcament per a persones amb diversitat funcional. La mitjana mensual de l’any passat va ser de 20 denúncies i enguany, només durant els darrers quinze dies, ja se n’han recopilat una cinquentena.
Un total de 260 denúncies durant el 2018, és a dir, una mitjana de 20 mensuals varen ser referents al mal ús de les places d’aparcament reservades per a persones amb mobilitat reduïda. Les xifres, però, augmenten any rere any, per aquest motiu la Policia Local d’Inca ha posat en marxa una campanya de conscienciació.
Durant la campanya, els agents posen especial èmfasi en detectar conductors que aparquen malament a les zones blaves, així com també aquells vehicles que duen targeta blava, però que en fan un mal ús.
A més, un voluntari acompanya els agents a peu de carrer, per ajudar a conscienciar els ciutadans de la necessitat de deixar les places lliures per a aquells que realment ho necessiten.
Durant els primers dies de la campanya s’han denunciat 48 conductors i s’han hagut de retirar 5 targetes.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres