Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
L'Ajuntament d'Inca ha avançat al Govern 5,1 milions d'euros per començar les obres d'un centre que s'ubicarà darrer el Quarter General Luque
En plena pandèmia, la població escolar creix. Enguany a Inca han estat 190 infants més. Per això, el Govern i l’Ajuntament celebren haver arribat a un acord per construir el nou centre d’infantil i primària d’Inca. El consistori avança a la Conselleria 5,1 milions d’euros, que Educació els retornarà: “sabem que aquests doblers revertiran en una societat més formada”, ha dit el batle d’Inca, Virgilio Moreno.
El conseller agraeix aquest model de col·laboració per fer aquesta escola nova ubicada darrere del Quarter General Luque: “serà un centre de dues línees per a 450 alumnes”, ha afegit Martí March, conseller d’Educació i Universitat.
Mentrestant, al Port d’Alcúdia estan més avançats i la seva escola nova està a punt i dotada amb tractament d’aire anti-Covid
En àmbit educatiu, a més, el projecte ja està en marxa: “hi ha infants d’altres 3 centres que ja estan assignats per venir a aquesta escola amb un projecte educatiu que ja roda”, ha explicat Bàrbara Rebassa, batlessa d’Alcúdia.
Les classes arrencarien passat Pasqua amb el cicle d’infantil complet i, per començar, només amb un curs de primària.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor