Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El consistori inquer no descarta que aquests restin definitivament tancats al trànsit quan s'avaluin els resultats de l'actual prova pilot
L’Ajuntament d’Inca ha decidit tallar al trànsit durant part de l’horabaixa en diversos carrers dels barris de Crist Rei i de so na Monda. Aquests carrers s’afegeixen als sis del centre de la ciutat als quals es va aplicar la mateixa mesura ara fa una setmana coincidint amb l’entrada en vigor de la fase 1 de desconfinament. Els carrers tallats sumen 5 quilòmetres de llargada.
Els carrers que s’han tallat a partir d’aquest dilluns són el de Santiago Rusiñol i part del carrer Balanguera, al barri de Crist Rei, i els de Puresa i Ca’n Mairata al barri de So na Monda, a tocar de la plaça del Bestiar. Aquests carrers es tallaran cada dia entre les 5 de l’horabaixa i fins a les 11 de la nit, mentre duri l’estat d’alarma. L’objectiu és facilitar el passeig dels vianants.
El consistori inquer no descarta que aquests restin definitivament tancats el trànsit quan s’avaluin els resultats de l’actual prova pilot.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya