Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
El projecte oral 'Memòria Inca' és pioner a les Balears i vol esdevenir un referent
Preservar la memòria oral d’Inca és l’objectiu del projecte Memòria Inca, pioner a les Balears, en el qual s’entrevisten persones grans de la ciutat. Aquestes persones expliquen les seves vivències, unes vivències que serveixen per conèixer com ha evolucionat la societat inquera des del segle passat i fins als nostres dies.
En una primera fase, s’ha entrevistat 9 persones de més de 70 anys. De les entrevistes, se n’han extret fragments que es poden consultar per temàtiques al web memoriinca.cat.
El projecte Memòria Inca creixerà any rere any amb la incorporació de nous testimonis de persones majors de la ciutat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions