La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El projecte oral 'Memòria Inca' és pioner a les Balears i vol esdevenir un referent
Preservar la memòria oral d’Inca és l’objectiu del projecte Memòria Inca, pioner a les Balears, en el qual s’entrevisten persones grans de la ciutat. Aquestes persones expliquen les seves vivències, unes vivències que serveixen per conèixer com ha evolucionat la societat inquera des del segle passat i fins als nostres dies.
En una primera fase, s’ha entrevistat 9 persones de més de 70 anys. De les entrevistes, se n’han extret fragments que es poden consultar per temàtiques al web memoriinca.cat.
El projecte Memòria Inca creixerà any rere any amb la incorporació de nous testimonis de persones majors de la ciutat.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia