Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

L'ajuntament pensa que aquests vehicles impedeixen la rotació i que tots els veïnats hi puguin aparcar
Imatge d'arxiu.
17La nova ordenança municipal de circulació d’Inca prohibeix aparcar els cotxes d’empresa al centre, al nucli urbà. Al polígon i a altres zones, en canvi, hi estarà permès. L’ajuntament pensa que aquests cotxes impedeixen la rotació i que tots els veïnats hi puguin aparcar. La norma entrarà en vigor durant el primer trimestre de l’any que ve.
Per una altra part, també s’amplia el termini màxim d’estacionament a un mateix lloc de 10 a 30 dies, una modificació que s’ha fet a petició dels ciutadans. La nova ordenança regula també la utilització de patinets elèctrics, a partir d’ara aquests aparells hauran de circular per carrils bici, o per voravies a velocitat molt reduïda si la via no disposa de carril específic.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar