Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
L'acte ha conclòs amb el primer concert de l'Orquestra Simfònica de les Illes Balears al recentment remodelat Teatre d'Inca
178
Avui s’ha celebrat al Teatre Principal d’Inca un acte d’homenatge a Marc Ferragut Fluxà, amb motiu del seu nomenament com a Fill Ilustre de la ciutat d’Inca. Marc Ferragut va ser el creador de l’Auditorium de Palma. Però també va ser tot un referent cultural, empresarial, educatiu, esportiu i polític d’Inca, militant de Izquierda Republicana durant la II República.
L’acte ha començat amb la interpretació del «Cant dels Ocells» per part de l’Orfeó l’Harpa d’Inca. A continuació s’ha presentat el llibre biogràfic de Marc Ferragut i Fluxà, escrit per l’historiador Miquel Pieras Villalonga. «A l’obra que podreu llegir sobre Ferragut i que tant de gust he passat d’escriure, hi trobareu una biografia amb una càrrega necessària de crítica històrica. Hi trobareu els seus orígens familiars, l’afició pel futbol, la dedicació en política, l’activitat empresarial amb les seves fàbriques de calçat, la construcció i el desenvolupament de l’Auditòrium de Palma.», ha explicat Pieras.
A més a més, durant l’homenatge s’ha exposat també el retrat de Marc Ferragut realitzat per l’artista inquera Catalina Salas i que romandrà exposat a la sala de plens de l’edifici consistorial. El net de Marc Ferragut, Marcos Ferragut, ha estat el responsable de dirigir unes paraules a les persones assistents i mostrar públicament el seu agraïment en nom de tota la família, la qual està molt satisfeta per aquest important reconeixement.
L’Orquestra Simfònica Illes Balears ha estat la responsable de posar punt final aquest emotiu acte d’homenatge a Marc Ferragut, organitzat per l’Ajuntament d’Inca. Durant el seu concert extraordinari, l’orquestra han interpretat peces de Baltasar Samper i Franz J. Haydn. És l’encetament d’una relació que ambdues parts esperen perllongar molt.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats