Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
Els actes s'allargaran fins el 4 de maig
Avui vespre ha començat la tretzena edició de l’Incart, que s’allargarà des d’avui fins el proper 4 de maig. El sus s’ha donat amb una desfilada amb la col·lecció de Carme Bizarre, que enguany participa al festival amb una exposició de moda conjunta amb Elvira Heras, Pep Guerrero i Xicoia. S’ha seguit amb una performance de la francesa Antje Poppinga i els ritmes electrònics dels punxadiscs Al Zahir i Raul Blanco.
Veïns, curiosos i amants de la cultura han començat a gaudir de les exposicions que durant un mes ompliran d’art set espais de la ciutat. També, com ja es tradició, hi col·laboren dos espais a Binissalem i Sa Pobla.
Enguany la internalització de l’esdeveniment és evident. Hi ha una gran participació de projectes estrangers, com el projecte francès “C’est bien parti” o l’exposició col·lectiva “Playing Around”. Per donar projecció al festival, l’organització té perfilades algunes actuacions a països com França i Mèxic.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes
Segons la companyia, el passatger feia cua dins del vehicle per sortir del port quan ha caigut a l'aigua en el taló del moll de Llevant