Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
"No podem abaixar la guàrdia", ha expressat el batle, Virigilio Moreno
197
L’Ajuntament d’Inca ha decidit per segon any consecutiu suspendre tots els actes populars que es duen a terme tradicionalment amb motiu de la festivitat de Sant Antoni i Sant Sebastià a causa de la covid. Segons una nota del Consistori, “la decisió s’ha pres per responsabilitat i seguretat, després d’analitzar la situació actual de la pandèmia i el gran nombre de nous casos que es detecten diàriament”.
“No podem abaixar la guàrdia”, ha expressat el batle d’Inca, Virgilio Moreno, el qual ha afegit que “la nostra prioritat és mantenir-nos ferms per assegurar que es compleixen totes les restriccions vigents i evitar l’augment de contagis al municipi”. Per la seva banda, el regidor de Participació, Andreu Caballero, ha assegurat que s’ha parlat amb tots els col·lectius implicats i que “tots hem coincidit que, davant les recomanacions del Govern de les Illes Balear, el més prudent és suspendre els actes i contribuir a preservar la salut publica”.
Els actes que s’han suspès són els foguerons i les tradicionals beneïdes. No obstant això, es mantindran les celebracions religioses, les quals es duran a terme seguint totes les mesures vigents per fer front a la pandèmia.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare