Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

600 inscrits per celebrar el cap d'Any amb humor, disfresses i esport
Més de 600 valents han volgut acomiadar el 2018 corrent a Inca la tradicional Sant Silvestre. Una cursa que enguany ha complit l’edició número 35. Com és habitual, hi hem vist corredors ben peculiars. Fins i tot mites de la música.
La categoria masculina l’ha guanyada Miquel Àngel Fidalgo, mentre que la victòria a la femenina ha estat per a la local Irene Portillo.
No hi ha millor manera d’obrir la gana per al darrer sopar del 2018 que fent exercici. Fins i tot per als que n’han fet massa.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13