Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'equip de govern municipal presenta uns comptes que s'eleven a quasi 44 milions d'euros
Continuar amb la transformació de la ciutat iniciada l’any 2015, quan Virgilio Moreno arribà a la batlia, és l’objectiu del pressupost de l’Ajuntament d’Inca per a l’any que ve. D’aquest pressupost, que fregarà els 44 milions d’euros, el batle en destaca el capítol d’inversions, que en 10 anys ha passat de 500.000 euros el 2015 als 7 milions actuals.
Amb un pressupost de poc més d’1.300.000 euros, la reurbanització de l’entorn del Teatre Principal serà la inversió més destacada. La seguirà una nova fase d’ampliació del cementeri municipal, a la qual es destinaran 700.000 euros.
A part de la inversió pública, l’any que ve s’iniciarà la urbanització del tercer polígon de la ciutat, un projecte que transformarà 180.000 metres de terreny amb una inversió de prop de 30 milions d’euros.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat