Un incendi forestal de nivell zero al Puig de Sant Martí, a Alcúdia, ha encès totes les alarmes avui capvespre. Aquestes que veis són imatges d’un videoaficionat. L’Ibanat ha informat que 30 persones fan feina per aconseguir donar-lo per extingit. En aquestes tasques hi participen 3 helicòpters, 3 brigades i 3 autobombes. La mobilització ha estat immediata perquè la columna de fum que ha provocat l’incendi es veia des d’un acte públic que es duia a terme al municipi, fet que ha provocat moments de nerviosisme.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.