La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Una finca de pisos s'ha vist afectat i ara la Policia investiga si ha estat intencionat
Tres contenidors s’han cremat avui a Palma, a les 2 i mitja del capvespre. Ha estat al carrer Antoni Ribas, una travessia de les avingudes.
Els testimonis han avisat a la Policia i varies patrulles han intentat apagar les flames amb extintors però no han pogut perquè el foc havia agafat molta força. Els contenidors es troben devora la façana d’un edifici que s’ha vist afectada i ha provocat moments de tensió entre els veïns. Els agents els han demanat que quedassin a l’interior i tancassin totes les finestres, per por a que el foc s’estengués.
A més dels contenidors, les flames han afectat també dos aparells d’aire condicionat, la porta d’un local, i dos vehicles. Finalment, els bombers han sufocat les flames i han refrescat la façana per evitar que el foc s’estengués a dins l’edifici. La Policia Nacional investiga ara l’incident per aclarir si ha estat intencionat.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima