Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El local ha quedat precintat fins que sigui segur accedir-hi
Imatge exterior del local incendiat a Cala Millor. C Alzamora
485Un incendi aquesta matinada al bar Wakiki de Cala Millor, a la part de Son Servera, ha deixat nombrosos danys materials. El foc també ha afectat el soterrani del local, on vivien dues persones, que han aconseguit sortir pel seu propi peu. Se’n desconeixen les causes del sinistre, a hores d’ara.
Mentre els bombers actuaven per sufocar les flames van desallotjar trenta persones de l’edifici del costat per precaució.
El foc ha començat a les dues de la matinada i els bombers l’han aconseguit sufocar quasi a les cinc i mitja. Hi han intervengut els parcs d’Artà i Manacor; també, el sergent de guàrdia. El local ha quedat precintat i no s’hi pot accedir fins que es demostri que és segur.

Bombers del Consell de Mallorca actuant a l’incendi de matinada.
Ver esta publicación en Instagram
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació