El vehicle s'ha calat foc mentre circulava per la Via de Cintura
L'autobús de l'EMT de Palma calcinat en un lateral de la Via de Cintura. Foto: Bàrbara Rodríguez
313Un autobús de l’EMT de Palma s’ha calat foc aquest diumenge horabaixa mentre circulava per la MA-20, la Via de Cintura de Ciutat. L’incident s’ha produït en sentit Andratx a l’altura del Centre Penitenciari, abans de la sortida a Valldemossa. .
Segons ha informat l’Ajuntament de Palma el vehicle acabava de sortir de les cotxeres i circulava sense passatgers perquè es dirigia a fer un relleu a la línia 3, Illetes. Per aquest motiu no s’han registrat ferits. El conductor del vehicle, en veure que començava a sortir fum ha aturat l’autobús i ha baixat pel seu propi peu.
Efectius dels Bombers de Palma s’han desplaçat al lloc dels fets per sufocar les flames. El succés ha provocat importants retencions a la Via de Cintura en sentit Andratx.
Segons l’Ajuntament de Palma, es tracta d’un autobús de gas, de 3 anys d’antiguitat i la primera hipòtesi és que l’incendi s’ha iniciat en el motor per causes que es desconeixen. La Guàrdia Civil de Trànsit i la Policia Local de Palma ha hagut de desviar el trànsit pel Camí dels Reis, ja que s’han produït importants retencions. Una grua plataforma s’endurà el vehicle a les cotxeres per poder continuar amb la investigació.
Ver esta publicación en Instagram
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges