Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Quatre treballadors han estat atesos per inhalació de fum
Les flames s’han declarat a les 9.30 hores d’aquest dilluns quan els operaris estaven fent tasques de manteniment a l’embarcació de 23 metres d’eslora, que estava fora de l’aigua. Un curtcuit a una làmpada ha provocat el foc a l’interior del iot, que ha quedat molt afectat.
Diversos treballadors han estat atesos per inhalació de fum, però segons l’empresa concessionària del port, ha estat una revisió rutinària, ja que els operaris han tornat tot d’una a la feina. Aquesta empresa assegura que cap altra embarcació ha resultat afectada.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat