Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

S'han cremat, principalment, clovelles d'ametlla, amb un alt poder calorífic
Un incendi ha cremat durant tota la nit a l’interior d’una nau agrícola de Felanitx. El foc es va declarar aquest diumenge vespre i ha cremat principalment clovelles d’ametlla que hi havia emmagatzemades en aquesta nau situada al camí de son Suau, prop la carretera de Felanitx a Portocolom.
Ha estat un incendi que ha generat poca flama i, de fet, l’estructura de l’edifici no s’ha vist afectada.
Els Bombers de Mallorca hi han estat fent feina durant tota la nit i aquest matí per refredar tor el material, amb un alt poder calorífic.
Un tractor i una màquina excavadora han tret a l’exterior tot el gènere cremat per evitar que revifi.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat