Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Com el foc s'ha iniciat als fogons, una gran columna de fum que sortia del fumeral de l'edifici s'ha pogut veure des de diversos punts de les avingudes
Devers les 19.30 hores hi ha hagut un incendi a un restaurant de l’avinguda del Comte de Sallent de Palma. Segons fonts policials, el foc s’hauria originat a l’extractor de la cuina i el personal hauria intentat extingir-lo sense èxit. Les primeres hipòtesis són que la causa del foc podria ser una errada elèctrica.
En aquells moments, ni els clients, ni els treballadors de sala havien entrat al restaurant i només hi era el personal de cuina, que ha sortit de l’edifici. Alguns d’ells han estat atesos per inhalació de fum.
Com el foc s’ha iniciat als fogons, una gran columna de fum que sortia del fumeral de l’edifici s’ha pogut veure des de diversos punts de les avingudes. No ha estat necessari desallotjar cap veïnat l’edifici. A les tasques d’extinció, hi han intervingut quatre camions de bombers, dotacions de la Policia Local i de la Policia Nacional.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes