Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

En un primer moment, els treballadors han intentat aturar el foc, però han hagut de sortir
En aquests moments hi actuen una vintena d'efectius dels Bombers de Mallorca.
271Incendi en una nau industrial a sa Pobla. Es tracta de l’empresa de fusteria Persiana Mallorquina, situada devora l’estació de tren. No hi ha hagut cap ferit.
El foc s’ha declarat al voltant de les 9.00 del dematí quan la fusteria ja treballava a ple rendiment. Les flames s’han estès ràpidament i s’ha generat una gran columna de fum. En un primer moment, els treballadors han intentat aturar el foc, però han hagut de sortir.
Davant la magnitud de l’incendi, s’hi han desplaçat dotacions de bombers dels parcs d’Inca i Alcúdia. Tot apunta que el foc s’ha iniciat a una de les màquines. I els treballadors diuen que no és la primera vegada que passa. La teulada estava construïda de fibra, cosa que ha ajudat encara més a estendre les flames.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes