Segons els Bombers de Palma, el foc hauria cremat uns 10.000 metres quadrats de terreny agrícola
Els Bombers de Palma i de l’Ibanat treballen en l’extinció d’un incendi agrícola a sa Indioteria.
Segons han informat Bombers de Palma, el foc s’ha declarat al voltant de les 14.30 hores d’aquest dissabte, en uns solars pròxims a una gasolinera en la carretera vella de Sineu, en el barri de sa Indioteria.
Per part dels Bombers de Palma, s’han desplaçat una dotació del parc de Son Malferit i una altra de sa Teulera. Mentrestant, per part de l’Ibanat, s’ha mobilitzat un helicòpter, una autobomba, sis brigadistes, un agent de medi ambient i un tècnic per tractar de controlar les flames.
Pel que sembla, a conseqüència del foc s’han cremat diferents solars on hi havia rostolls i escombraries. En un d’aquests, a més, hi havia una petita caseta amb un cavall. Afortunadament, l’animal ha pogut ser salvat i no ha hagut de lamentar danys personals.
Segons càlculs dels Bombers de Palma, el foc hauria cremat uns 10.000 metres quadrats de terreny agrícola.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto