Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El foc, segons els bombers, s'hauria iniciat al garatge del bloc de cases, on s'hauria cremat un cotxe
Els Bombers de Palma han actuat aquest dissabte en un edifici del carrer Reis Catòlics, on devers les 10h s’ha declarat un incendi en un cotxe aparcat a l’interior del garatge de l’immoble, provocant una gran columna de fum que ha obligat al desallotjament dels veïns. No s’han hagut de lamentar danys personals.
El foc, segons els bombers, s’hauria iniciat al garatge del bloc de cases, on s’hauria cremat un cotxe. També hauria afectat algun vehicle colindant. Es tracta d’un edifici de quatre plantes amb 20 habitatges i, segons ha confirmat l’admisitrador de la finca, tendria la major part dels habitatges (16) okupats.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diverses dotacions de Bombers, que s’han encarregat de sufocar el foc i ventilar l’edifici. També, agents la Policia Local de Palma, i cinc unitats del SAMU 061. S’ha rescatat més d’una trentena de persones. Algunes d’elles havien quedat atrapades al terrat. Quatre persones han hagut de ser traslladades a l’hospital, sense grans complicacions. S’espera que, en finalitzar les tasques d’extinció i ventilació dels Bombers, tots puguin tornar a les seves llars.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals