Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Continuen les tasques d'extinció de l'edifici londinenc, de 120 apartaments i en el qual s'estima que viuen unes 500 persones
Almenys dotze morts i 74 ferits s’han registrat a l’incendi de la torre Grenfell, de 24 plantes, situada a l’oest de Londres. A hores d’ara, les flames ja estan apagades i els bombers hi cerquen supervivents.
Continuen les tasques d’extinció de l’edifici londinenc, de 120 apartaments i en el qual s’estima que hi viuen unes 500 persones, moltes d’elles famílies joves. L’incendi ha començat de matinada a la torre, situada entre el barri de Kensington i Notting Hill. La Policia metropolitana de Londres ha informat que hi ha víctimes mortals i que nombroses persones han estat ateses per ferides de diversa gravetat i inhalació de fum. Les causes de l’incendi encara es desconeixen i les flames han afectat la majoria de les 27 plantes de l’immoble.
Almenys vint ambulàncies han acudit als voltants de l’edifici, que ha estat acordonat. A las tasques d’extinció hi treballen 200 bombers i 40 camions autobombes. Els equips de bombers han arribat al lloc sis minuts després de ser avisats de l’incendi.
El residents dels voltants també han estat evacuats com a mesura de prevenció. L’edifici, construït en 1974, és de protecció oficial i va ser reformat l’any passat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19