Les primeres informacions apunten que les flames s'haurien originat per les bengales llançades des d'una embarcació irregular a que ha arribat a s'Estufador
Fotografia Conselleria d'Agricultura.
198Els efectius de l’Institut Balear de la Natura (IBANAT) han extingit els incendis forestals declarats aquest migdia a la zona de s’Estufador, a la costa sud-est de Formentera, i a la zona d’Es Ram.
Les primeres informacions apunten que l’origen dels incendis serien diverses bengales llançades des d’una embarcació irregular amb 18 persones a bord que ha tocat terra a la zona de s’Estufador. Segons Delegació de Govern, 18 persones viatgaven a bord de l’embarcació, dos d’ells menors d’edat. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han traslladat al port de la Savina i la Policia Nacional d’Eivissa s’ha fet càrrec dels menors.
Segons ha informat la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural a través de la xarxa social X, els dos incendis s’han declarat de gravetat potencial 0, ja que no hi ha habitatges a prop. Efectius de l’Ibanat i els Bombers del parc de Formentera, depenent del Consell Insular, s’han mobilitzat per sufocar les flames.
Incendi forestal #IFEsRam
Estable 16:34
Gravetat potencial 0
Afectades aprox. 0,25 ha de pinar#Formentera@ibanat_IB @Emergencies_112 @consellinsular pic.twitter.com/C827uHe4YA— Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural (@AgriculturaGOIB) October 1, 2024
Incendi forestal #IFSEstufador
Extingit 19:04
Afectades 0,005 ha de pinar#Formentera@ibanat_IB @consellinsular @Emergencies_112— Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural (@AgriculturaGOIB) October 1, 2024
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses