Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Un destacament de l'Ibanat romandrà durant tota la nit a la zona de l'incendi per tal de refrescar el terreny
Ja està estabilitzat l’incendi forestal declarat aquest dimarts horabaixa al puig de Son Fe a Alcúdia. El foc ha cremat prop de 5,4 hectàrees de pinar. Degut a la proximitat de les flames, 49 persones han hagut de ser desallotjades de ca seva.
Amb tot, però, els equips d’extinció de l’Ibanat confien en què el caliu no revifi durant la nit. Un destacament romandrà durant tota la nit a la zona per tal de refrescar el terreny.
L’incendi s’ha declarat devers les 15.30 hores a Son Fe. És una àrea boscosa, però propera a habitatges i per això la Guàrdia Civil ha evacuat la zona.
Inicialment s’ha temut molt per la força del vent, però el desplegament d’un operatiu ampli format pels bombers d’Alcúdia, Inca i Manacor, a més de dos helicòpters, tres autobombes, 14 brigadistes i dos tècnics, tots ells de l’Ibanat, han aconseguit evitar que s’estengués. A hores d’ara el foc ja està estabilitzat encara que els equips hi continuen fent feina.
Tot indica que l’incendi ha començat per una crema que s’ha descontrolat i ha pres muntanya amunt. Segons les darreres informacions aportades per l’Ibanat, s’han cremat 5,4 hectàrees de pinar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió