La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Les flames no han causat cap dany material i només han afectat aquest solar de mates i càrritx. S'han cremat 3,7 hectàrees
A les 15:30 hores d’aquest dimarts personal de l’Institut d’Esports de Calvià ha donat el primer avís de fum. Ells han vist com s’originaven les flames en aquest solar del Salobrar, contigu a les pistes d’atletisme. Ràpidament s’hi han desplaçat els bombers de l’Ibanat, els del parc de Calvià i la tanqueta d’Alcúdia.
L’incendi ha estat de nivell 1. Durant dues hores i mitja, els bombers han rodejat l’àrea afectada i han actuat sobre els diferents punts de foc. També s’hi han desplaçat tres helicòpters de l’Ibanat que sobrevolaven la zona. Cap a les 17:30 hores es donava per controlat.
Per precaució, totes les activitats programades a les pistes d’atletisme per aquest dimarts horabaixa s’han hagut de cancel·lar.
Les flames no han causat cap dany material i només han afectat aquest solar de mates i càrritx. S’han cremat 3,7 hectàrees.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura