Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El foc ha cremat una part de l'antiga sala de festes d'Es Racó des Pins
El foc ha tingut lloc a les 5:30 de la matinada d’aquest dijous per causes que s’investiguen i, segons alguns testimonis, podria haver estat intencionat. Quan ha arribat al lloc dels fets la Policia Local, l’incendi ja s’havia extingit i la persona presumptament implicada havia desaparegut.
Segons els veïnats, aquest establiment abandonat sòl ser freqüentat per persones que hi dormen en tendes de campanya. A més, alerten que no és la primera vegada que passa un fet com aquest. No obstant això, els treballadors que es trobaven netejant el lloc de l’incendi asseguren que quedarà tot net i tancat perquè no es repeteixi l’incident.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions