Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Segons el conseller de Medi Ambient, Miquel Mir, la situació és "d'incertesa"
Un gran incendi crema des de les 18 hores d’aquest divendres al Parc Natural de s’Albufera, dins el terme municipal de Muro. El foc, declarat de nivell 2 des de les 21.15 hores, continua actiu.
Protecció civil ha desallotjat una vintena d’habitatges per precaució. Nombroses unitats dels Bombers de Mallorca i de l’Ibanat fan feina per extingir les flames. Durant l’horabaixa d’aquest divendres també hi han ajudat dos helicòpters, que s’han hagut de retirar durant la nit.
L’extinció és complicada, ja que el vent bufa amb molta intensitat. La línia de foc ja és de diversos quilòmetres i ben visible de molts pobles de Mallorca.
Segons el conseller de Medi Ambient, Miquel Mir, la situació és “d’incertesa”. De moment, ha assegurat a IB3 Notícies, es desconeix la superfície cremada.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions