Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
2.000 mestres i professors que començaven aquest dimarts no sabien la seva destinació 12 hores abans
La reunió d’avui dilluns al matí ha durat devers tres hores i les qüestions que s’hi han tractat són les mateixes de les meses del matí, amb representants de les escoles públiques i concertades. A banda de l’ús dels telèfons mòbils, també s’ha parlat sobre la gratuïtat del transport escolar també per als alumnes de batxillerat, i la contractació de 770 docents amb els recursos que han sobrat del Pla de lliure elecció de llengua.
Tot això ha estat en un dia en què a les 10 hores del matí estava previst que es publicassin les adjudicacions de les places dels interins, un tràmit que aquest dilluns vespre encara no s’havia fet públic. La Conselleria d’Educació assegura que entre les 21.30 hores i les 22.00 hores es publicaran aquestes llistes, mentre que els sindicats Unió Obrera Balear i STEI denuncien que entre 2.000 i 3.000 docents interins aquest dilluns no saben si l’endemà s’han d’incorporar a un nou lloc de feina.
Sigui com sigui, la reunió de l’horabaixa ha servit per establir divendres com a termini perquè les associacions de famílies puguin fer aportacions a aquestes instruccions sobre l’ús dels telèfons mòbils.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions