Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La majoria dels 4.000 que viuen a les Illes creuen que hi haurà quatre anys de política polaritzada als EUA
“Encara ho he de pair”. Són les paraules de John Sibole, un californià que fa 35 anys que viu a Mallorca. Els 4.000 estatunidencs que resideixen a les Balears veuen amb preocupació la victòria de Trump al Congrés i també al Senat. Esperen 4 anys de política polaritzada als EUA. “Vaig viure el primer mandat de Trump al meu país i va ser una experiència dolenta. Només va fer polítiques per les classes altes”, afegeix Àlex Gordillo, president de l’Associació d’Americans a les Balears.
Trump ha aconseguit la victòria gràcies a gran part del vot llatí. “Trump va prometre deportacions massives i no entenc per què l’ha votat la gent llatina”, explica John Sibole, professor Adjunt d’Estudis anglesos a la UIB. “Malauradament els llatins que arriben als Estats Units són persones sense gaire cultura i el discurs de ‘showman’ de Trump els convenç”, explica Gordillo.
Els americans a les Illes veuen amb incertesa l’arribada de Trump al despatx oval. L’IB3 Notícies ha volgut sumar més testimonis, però els residents amb qui hem contactat han declinat parlar per valorar els resultats després de la decepció per la victòria republicana. Esperen quatre anys de política polaritzada als EUA.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases