Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La majoria dels 4.000 que viuen a les Illes creuen que hi haurà quatre anys de política polaritzada als EUA
“Encara ho he de pair”. Són les paraules de John Sibole, un californià que fa 35 anys que viu a Mallorca. Els 4.000 estatunidencs que resideixen a les Balears veuen amb preocupació la victòria de Trump al Congrés i també al Senat. Esperen 4 anys de política polaritzada als EUA. “Vaig viure el primer mandat de Trump al meu país i va ser una experiència dolenta. Només va fer polítiques per les classes altes”, afegeix Àlex Gordillo, president de l’Associació d’Americans a les Balears.
Trump ha aconseguit la victòria gràcies a gran part del vot llatí. “Trump va prometre deportacions massives i no entenc per què l’ha votat la gent llatina”, explica John Sibole, professor Adjunt d’Estudis anglesos a la UIB. “Malauradament els llatins que arriben als Estats Units són persones sense gaire cultura i el discurs de ‘showman’ de Trump els convenç”, explica Gordillo.
Els americans a les Illes veuen amb incertesa l’arribada de Trump al despatx oval. L’IB3 Notícies ha volgut sumar més testimonis, però els residents amb qui hem contactat han declinat parlar per valorar els resultats després de la decepció per la victòria republicana. Esperen quatre anys de política polaritzada als EUA.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general