El sector acumula dos anys de davallada amb caigudes d'entre el 20 i el 30%
El sector nàutic a Eivissa afronta l’estiu amb incertesa. Temen els efectes de la guerra a l’Orient Mitjà, no només per la pujada de preus, sinó sobretot per com pot afectar l’arribada de turistes a l’illa.
Aquest sector acumula dos anys de davallada, amb caigudes d’entre el 20 i el 30%. La temporada passada varen tancar almenys quatre negocis. Els empresaris ho atribueixen a l’augment de l’oferta, la competència dels xàrters il·legals i les dificultats per trobar personal, una situació que comença a millorar amb la formació professional en manteniment nàutic. Enguany, però, el principal temor és el context internacional i l’impacte en el turisme.
Un altre desafiament seria la pujada en el preu del cru. Tot i això, no preveuen apujar preus. De fet, l’estiu passat ja es varen veure obligats a abaixar-los puntualment amb ofertes de darrera hora. El sector afronta així la temporada amb prudència i pendent de l’evolució del turisme.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda