Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

A Son Sant Joan, un avió d'Ibèria amb destinació a Madrid ha tengut una avaria i ha deixat a terra a més de 200 passatgers
A Menorca el vent ha provocat problemes a l’aeroport. Un vol de Vueling procedent de Barcelona NO ha pogut aterrar i això ha provocat que s’hagués de cancel·lar el trajecte de tornada des de Maó. A Son Sant Joan, un avió d’Ibèria amb destinació a Madrid ha tengut una avaria i ha deixat a terra a més de 200 passatgers. I a Eivissa, un vol també d’Ibèria que havia de sortir cap a València avui horabaixa tampoc ho ha pogut fer per problemes operatius.
A les 6 del dematí aquests passatgers havien d’agafar un vol cap a Madrid amb la companyia Ibèria. Però quan ja facturaven les maletes, els han donat la notícia.
Desconeixen què ha passat amb la peça de l’avió i no ha estat fins 4 hores després que els han confirmat que el vol s’havia cancel·lat.
La primera sol·lució que els han donat ha estat agafar un avió dia 24, nit de nadal, a les 22 del vepre. El problema és que pràcticament tots els passatgers feien connexió a Madrid i han perdut el vol cap a la destinació final. Enmig de la indignació, els passatgers han intentat trobar-ne alternatives.
En el cas de Menorca, un avió de la companyia Vueling havia d’aterrar avui a les 10 a l’aeroport de Maó però, quan ha estat aquí, el fort vent ho ha impedit i ha hagut de tornar cap a Barcelona. Aquest mateix vol havia de sortir a les 10.45 cap a Barcelona i tampoc no ho ha pogut fer, ja que l’avió no era aquí. Aquests dos incidents han tengut lloc el dia de major trànsit de la setmana de Nadal.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar