Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
A Son Sant Joan, un avió d'Ibèria amb destinació a Madrid ha tengut una avaria i ha deixat a terra a més de 200 passatgers
A Menorca el vent ha provocat problemes a l’aeroport. Un vol de Vueling procedent de Barcelona NO ha pogut aterrar i això ha provocat que s’hagués de cancel·lar el trajecte de tornada des de Maó. A Son Sant Joan, un avió d’Ibèria amb destinació a Madrid ha tengut una avaria i ha deixat a terra a més de 200 passatgers. I a Eivissa, un vol també d’Ibèria que havia de sortir cap a València avui horabaixa tampoc ho ha pogut fer per problemes operatius.
A les 6 del dematí aquests passatgers havien d’agafar un vol cap a Madrid amb la companyia Ibèria. Però quan ja facturaven les maletes, els han donat la notícia.
Desconeixen què ha passat amb la peça de l’avió i no ha estat fins 4 hores després que els han confirmat que el vol s’havia cancel·lat.
La primera sol·lució que els han donat ha estat agafar un avió dia 24, nit de nadal, a les 22 del vepre. El problema és que pràcticament tots els passatgers feien connexió a Madrid i han perdut el vol cap a la destinació final. Enmig de la indignació, els passatgers han intentat trobar-ne alternatives.
En el cas de Menorca, un avió de la companyia Vueling havia d’aterrar avui a les 10 a l’aeroport de Maó però, quan ha estat aquí, el fort vent ho ha impedit i ha hagut de tornar cap a Barcelona. Aquest mateix vol havia de sortir a les 10.45 cap a Barcelona i tampoc no ho ha pogut fer, ja que l’avió no era aquí. Aquests dos incidents han tengut lloc el dia de major trànsit de la setmana de Nadal.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut