Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'Ajuntament nega que s'hagi produït aquest augment de la inseguretat, però es mostra obert a aplicar certes mesures
Aquesta setmana, al centre d’Inca s’ha viscut un episodi violent. Un veïnat de la zona ha gravat una persona que viu en un edifici ocupat llançant pedres al carrer des d’una cornisa situada a 9 metres d’altura. Els fets varen passar dimecres horabaixa al carrer de Palmer del municipi. Alguns comerciants i restauradors asseguren que són episodis habituals en aquella zona, mentre que l’Ajuntament no ha volgut fer cap comentari sobre el succés.
Coincidint amb aquest episodi, l’associació de comerciants Activa’t d’Inca es reuneix aquest divendres amb representants de l’Ajuntament. Reclamen més vigilància als carrers perquè perceben un increment dels robatoris. Fa devers un mes, un grup de botiguers ja varen mantenir una trobada amb el batle i agents de la Policia. El consistori nega que s’hagi produït aquest augment de la inseguretat, però es mostra obert a aplicar certes mesures. Alguns comerciants del centre asseguren que sobretot es produeixen furts i han decidit prendre algunes precaucions, com deixar els llums encesos durant tota la nit.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor