Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La manifestació es va convocar després que un jove va ser agredit per un agent que l'acusava de violar les mesures de confinament
Creix la indignació ciutadana i les crítiques entre partits polítics a Grècia després que anit una protesta multitudinària a Atenes per condemnar la violència policial acabés en una batalla campal.
La manifestació va congregar unes 5.000 persones i va derivar en aldarulls quan diversos centenars es van dirigir a una comissaria, on van llançar còctels molotov, bengales, pedres i altres objectes. La Policia va carregar i 16 persones van ser detingudes.
La manifestació es va convocar després que un jove va ser agredit per un agent que l’acusava de violar les mesures de confinament contra la covid-19, tot i que aquest ho va negar.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros