Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es tracta del decomís més gran d'aquesta substància dut a terme a la pitiüsa major durant els darrers anys
130 fardells d’haixix amb un pes aproximat de 30 quilos cada un. En total, més de 4 tones decomissades el passat mes de setembre a la zona de Cala Sant Vicent, a l’illa d’Eivissa. Els varen interceptar a l’interior d’una furgoneta, el conductor de la qual va fugir, i encara no ha pogut ser detingut. Malgrat això, es tracta del decomís més gran d’aquesta substància dut a terme a Eivissa durant els darrers anys.
I és que la lluita contra el narcotràfic a les Illes s’ha intensificat durant els darrers mesos, i més encara a la pitiüsa major. Aquesta ha estat la tercera crema de substàncies estupefaents des que ha començat l’any. Una mostra dels bons resultats aconseguits per les forces i cossos de seguretat de l’estat en la lluita contra el narcotràfic.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061