Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Està previst que aquest diumenge hi hagi 260 vols a Son Sant Joan, un 10% més que diumenge passat
97
Apuja el nombre de passatgers i de vols als tres aeroports de les Illes Balears el mes de gener. Això si ho comparam en fa un any, però continuen per davall de les xifres del 2019, abans de la pandèmia. La pujada més important és la de Palma, que ha superat el 230% respecte de l’any passat i, així i tot, encara està un 33% per davall de fa dos. El segueix Eivissa amb una pujada del 180% i Menorca amb un 144%. Una dada a tenir en compte és que tant Menorca com Eivissa estan més a prop d’aconseguir les dades prepandèmiques.

Pel que fa al moviment aeroportuari del mes de febrer, ja es comença a notar l’augment d’activitat, més que res perquè els grans turoperadors es posen en marxa. A l’aeroport de Palma hi ha previstos uns 260 vols per aquest diumenge, un 10% més que diumenge passat. Si tenim en compte tot el cap de setmana, a Son Sant Joan s’hauran operat uns 780 vols, uns 90 més que el cap de setmana passat. Es va notant, per tant, un suau increment de l’activitat en aquest començament de febrer.
Dels vols que han arribat a Mallorca aquest diumenge dematí, quatre són del turoperador TUI, que ha arrancat aquesta setmana l’operativa amb Mallorca. De moment, ofereix vuit vols setmanals, la majoria en diumenge, i tots amb Alemanya. Cada vol té unes 190 places i el turoperador ha comentat a IB3 Notícies que aquesta setmana van pràcticament plens. A partir d’ara i fins a finals del mes de març aniran incrementant progressivament les connexions aèries fins a arribar a les 15 setmanals. Ara per ara, segons TUI, ja es mouen en xifres similars a abans de la pandèmia, en temporada baixa.
TUI inicia avui la seva operativa des d’Alemanya a Mallorca amb tres vols
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca