Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
4 dels policies retinguts per l'agrupació varen carregar el taüt, segons la justícia indígena
A Equador, el departament del “Defensor del Poble” ha confirmat la cinquena víctima mortal dençà l’inici de les protestes per la pujada del preu de combustible.
La Confederació de Nacionalitats Indígenes de l’Equador (CONAIE) ha acomiadat aquest dijous un dels seus dirigents, mort durant les violentes manifestacions. El taüt el van carregar 4 dels policies retinguts per l’agrupació, en aplicar la justícia indígena avalada per la constitució equatoriana.
El moviment indígena, però, ja ha alliberat els policies retinguts entre els quals es trobaven també alguns periodistes.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu