El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els comerciants es queixen que aquests fets no són aïllats i que els treuen clients
Diumenge horabaixa, a Cala Rajada, un grup de joves alemanys es varen banyar a la font d’una rotonda. Alguns ho feren despullats i a plena llum del dia. Fins i tot, s’atrevien a fer acrobàcies sense pensar en les conseqüències. Hi ha pocs centímetres de profunditat i es varen llançar a l’aigua com si la font fos un trampolí. Els comerciants asseguren que aquestes situacions es veuen cada vegada més a la zona.
Des de l’ajuntament asseguren que ara hi ha més presència policial per evitar situacions com aquesta, que afecta tant als comerços dels voltants, com als veïnats.
Habitualment són grups esportius que vénen d’Alemanya a passar quatre dies de vacances. Molts s’allotgen a hostals i passen el dia bevent. Tot comença a la platja de cala Agulla. Des de bon matí i fins a l’horabaixa l’alcohol n’és el protagonista.
Alguns veïnats lamenten que la situació empitjorarà en els pròxims mesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades