El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els menorquins, que ara s'han de pagar els 40 euros per enllaçar amb Palma, reclamen els mateixos drets per a tots els usuaris de l'Imserso a Espanya
Amb l’increment del descompte de resident al 75%, l’Estat ha decidit deixar de subvencionar els jubilats de l’Imserso que fan escala a Palma abans d’iniciar el seu viatge. Fins ara, els jubilats menorquins rebien 70€ per poder-se desplaçar a Mallorca per anar de viatge amb l’Imserso.
Avui mateix, el Consell presentarà una proposta en el ple per reclamar a l’Estat que acabi amb aquest tracte desigual i s’exigirà una millora de l’oferta de viatges amb vols directes des de Menorca.
D’altra banda, els jubilats menorquins estan indignats, ja que creuen que són uns diners que no tots es poden permetre. A més, demanen tenir els mateixos drets que tenen els mallorquins o qualsevol usuari de l’Imserso a Espanya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
El matí del dia de Sant Joan sortiran 92 cavallers i en els actes del capvespre en seran 136