Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La regidora Angélica Pastor ha assegurat que fan feina constant per mantenir la zona neta i ha demanat la implicació ciutadana perquè els espais públics puguin ser emprats per tothom
Indignació entre els veïnats de la barriada de Palma del Camp Redó. Denuncien l’estat lamentable, diuen, en què es troben els parcs de Cotlliure i de Can Simonet. I sobretot, que ningú, ni Policia ni Ajuntament, hi facin res.
“Això és una merda”. Així defineixen els veïnats de la zona la situació actual del Parc Infantil de Can Simonet. Un parc que, just devora d’un centre escolar, hi pots trobar preservatius, botelles trencades, xeringues o, fins i tot, segons diuen, gent fent les seves necessitats o practicant sexe.
Afirmen els veïnats que tenen por i lamenten que no puguin anar amb els seus fills per aquells parcs. A més, lamenten que hi ha una oficina de la Policia just devora, però no fan res. També al Parc de Cotlliure, a pocs metres, s’hi produeixen escenes dantesques.
Els veïnats demanen solucions a l’Ajuntament de Palma, de moment, diuen, sense cap resposta.
En resposta a IB3, la regidora d’Infraestructures i Accessibilitat de l’Ajuntament de Palma, Angélica Pastor, ha assegurat que fan feina constant per mantenir la zona neta i ha demanat la implicació ciutadana perquè els parcs i espais públics puguin ser emprats per tothom.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals