Els sindicats no entenen per què no s'avança si el 2025 varen acordar elaborar un conveni per a les Illes
Indignats i menyspreats. Així se senten els sindicats de les treballadores de les escoletes de 0 a 3 anys a les Illes després que la patronal no s’hagi presentat, per segona vegada, a la reunió que s’havia de celebrar avui. Els sindicats no entenen per què no s’avança si el 2025 varen acordar elaborar un conveni per a les Illes. Ara, el 25 de maig es reuniran patronals i sindicats amb la Conselleria d’Educació. De moment, no es descarten més mobilitzacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda